Saturday, October 8, 2016

Double Eagle Trading Company

Aanbevole Resensies Dit is die oulikste winkel wat ek nog ooit aan nie. So eklektiese. So baie dinge om na te kyk. Jy kan daar wees vir ure. Native American ... Read More My man het 'n verkeerde draai en ons struikel oor hierdie plek op op pad na die Grand Canyon (Southside). Vergelyk die winkel om drie ... Read More Ek het met 'n jong dame by die juweliersware vertoon en sy sê dat haar familie gekoop die besigheid ses maande voor en dat hulle almal het uit San Diego om daar te werk. Sy het my vertel dat inheemse Amerikaners in 'n skinkbord van hul persoonlike werk (gewoonlik net 5 stukke of so) sal kom en dit is waar hulle hul juweliersware inventaris te kry. Die inventaris was indrukwekkend met baie silwer juweliersware, moccasins, kunswerk, pottebakkery, mandjies, bokkie speelgoed, droom vangers, noem maar op. Die jong dame het genoem dat hul pryse was 20-30% goedkoper as die meeste tot stilstand kom nader aan die Grand Canyon, omdat hulle in die middel van geen-waar was. Sy het gesê 'n baie kopers sal terugkom na hulle prys gekoop het nader aan die Grand Canyon. Ek het nie die prys kyk om dit te bevestig. Ek het gebruik gemaak van die gratis koffie.


No comments:

Post a Comment